Epski dolazak Međimuraca na more

Gorkić Taradi
Gorkić Taradi – Konobar s olovkom
Facebook | Twitter | Instagram | TikTok

Ono što morate znati je da ja volim spontanost, pogotovo kad idem na godišnji odmor. Dakle, samo spontani planovi dolaze u obzir pa sam po spontanom planu broj 1 trebao danas, ponedjeljak, 04.09.2023. krenuti na godišnji odmor. Podsjetit ću one koji ne znaju da iako imam dovoljno rodbine na moru kod koje sam išao ili mogao ići na more ja sam za svaki slučaj i oženio djevojku s mora tako da smještaj na moru uvijek imam osiguran.

E ali onda je moja dobra šefica odlučila da u nedjelju (jučer) radim samo do 18 sati pa je iskrsnuo spontano plan broj 2; radim do 18, odem u dućan kupiti karton radlera i mineralne, odspavam par sati pa krenem u noći na put tako da ujutro stignem na prvi trajekt.

Ipak treća sreća i moja kći je napravila spontani plan broj 3: ja dođem s posla, spakiram se i odmah krećemo na put, doduše okolo, preko mosta, jer će ona voziti pa ja ne moram biti odmoran.

I tako poslije posla ja doista krenem kupiti piće za more (znate kakve su cijene na moru!), još se svi dućani  hvalili da rade u nedjelju kad ono rade samo do 14 odnosno 16 sati! Ne’š ti rada u nedjelju!!! Na sreću, Eurospin je radio kako Bog zapovijeda i na miru sam obavio shopping pri povratku s posla. Dolazak kući, 15 minuta odmaranja kičme,  5 minuta tuširanja, 3 i pol minute pakiranja i krenuli smo.

I sad, skrenuo bih pažnju na 4 detalja s puta.

Prvi detalj je promet na autoputu. Imao sam dojam kao da se svi živi vraćaju s mora, jedino naš auto i još jedan idu u pravcu mora. Kolona s mora je bila doslovce od Karlovca do Zagreba pa poslije još vrlo gust promet od Bosiljeva prema Karlovcu, mi smo poslije Bosiljeva ostali sami na autocesti pa smo se doslovce zaprepastili kad smo se odjednom našli u mraku, jedina svjetla moje male Agile!

Stali smo na Tifonovoj pumpi na odmorištu Dobra. Ne znam zašto, ali obožavam to odmaralište i stanem na njemu bilo da idem na more ili s mora. Na njemu se desio detalj broj 2 koji mi nije drag i ne znam kako mi se mogla desiti takva (ne)gesta! Ja sam napravio nešto što inače mrzim kod svojih gostiju!

Dakle, pitao sam šogora (i on je putovao s nama, vraćao se doma poslije GO kod mene) i kćer kakve će kave i automatski se okrenuo prodavačici/konobarici i započeo:

“Dvije kave s mlijekom…”

Pogledala me s osmijehom i rekla rečenicu (opravdano!) kojom me posramila (opravdano!):

“Dobra večer i Vama gospodine!”

Ispričao sam se, pozdravio i onda dao svoju narudžbu koju sam dobio brzo i s osmijehom iako se ženi vidio umor u očima! Još jednom isprika zbog mog nekulturnog ponašanja!

Netko je ostavio parkiran auto s upaljenim svijetlima, nismo ga pronašli no nadam se da ima dobar akumulator!

I tako stižemo do detalja broj 3!

Sigurno ste čuli za senjsku buru, još sigurnije za pašku buru, no vjerujte to su male bebe prema buri kod tunela Sveti Rok pa tamo do Maslenice!!! Dakle, moju malu Agilu je bacalo lijevo – desno k’o ping pong lopticu! Kći je hrabro vozila, a ja sam joj samo rekao;

“Vidiš kako sada dobro dođe što sam debeli! Da nisam sigurno bi nas već bacilo s ceste!”

I na redu je posljedni detalj, detalj broj 4 – dolazak Međimuraca na more! Njega ne mogu prepričati, morate ga vidjeti i obavezno čuti zato uključite zvuk!!!

@konobar_s_olovkom Dolazak Međimuraca na more! #more #vidimoreta #voda #slanavoda #konobarsolovkom ♬ original sound – Konobar s olovkom

*********************************INTERMEZZO**********************************

Svakodnevne priče, ubojstvo i seks

Kuna putovanja - putovanja bogata iskustvom
Dozvoljeno je dijeljenje i kopiranje sadržaja ovog portala na druge portale, stranice ili blogove, uz obavezno navođenje izvora.