Godišnji odmor na privilegiranom jugu

Gorkić Taradi
Gorkić Taradi – Konobar s olovkom
Facebook | Twitter | Instagram | TikTok

Jučer je bio prvi dan mog dvotjednog godišnjeg odmora. Moram priznati da sam ga jedva dočekao jer je sezona bila vrlo zahtjevna, što s gostima, što sa suradnicima. I sad je na redu zasluženi godišnji odmor meni od posla, poslu od mene!

Nije bilo uopće upitno kud ću na godišnji jer meni uz moju plaću more nije preskupo. Zato sam i uzeo ženu s mora da imam kud otići na more. Tast se veseli dok dođem, a i punica tu i tamo.

Ove godine sam odlučio putovati po staroj cesti jer sam primijetio da na autoputu samo jurim i non-stop sam u nekoj utrci, pretjecanjima, žurbi bez potrebe. Po staroj cesti stanem kad hoću i gdje hoću u hladu, popijem kavicu kad zaželim, a ne kad se konačno dočepam odmorišta, odem na WC kad prostata to zaželi, a ne moram tiskati do onog miljama daleko odmorišta itd.

Spakirao sam se polako, detaljno, pazeći da nešto ne zaboravim (iako naravno jesam jer ne smijem prekinuti obiteljsku tradiciju zaboravljanja one jedne stvari koju smo stoput napomenuli da ne smijemo zaboraviti!)

Ujutro dizanje bez budilice, polako ispijanje kave uz surfanje, jutarnje čitanje novina (čitaj: portala) na WC-u. čak i kupanje i brijanje. I u 10:10 (ove brojke imaju simbolično značenje za mene jer sam rođen 10.10. no napominjem slučajnost, nije namjerno praznovjerje) polazak.

Uključio sam TikTok live (čak sam zaradio i neke ružice) i zaista bez žurbe i nerviranja krenuo po staroj cesti što se pokazalo dobrim jer sam razmišljajući zaključio kako bi bilo dobro tu na kontinentu kupiti dovoljne zalihe mineralne vode koju obavezno pijem dok sam na moru jer je najmanje duplo jeftinija nego u dućanima na moru, a pogotovo otocima. City park Zelina se pokazao idealnim jer je bio odmah uz cestu, parkirališnih mjesta dovoljno (iako se jedna baba nabila svojim autom na moj tako da su nam se retrovizori preklopili). Pun pogodak jer su baš imali i mineralnu vodu na akciji pa sam odmah uzeo tri paketa. Usput sam se sjetio i da zapravo nemam ručnik za plažu, a na moru me čeka onaj još iz srednjoškolskih dana (nekadašnja tršćanska šverc roba) pa sam obišao i nekoliko trgovina dok nisam našao onaj pravi, dovoljno širok i dug i naravno, na akciji!

Koliko sam uživao na putovanju i u vožnji dokazat ću vam činjenicom da sam u Priznu stigao u 16:30, trajekt mi je otišao taman pred nosom ali to me uopće nije uzbuđivalo.

Vratimo se samo još malo na duljinu putovanja; znači Čakovec – Prizna, tristotinjak kilometara, trebalo mi je šest i pol sati! I koga briga? Na odmoru sam!

Dakle, trajekt mi je otišao pred nosom pa sam otišao u kafić osvježiti se i objaviti novi TikTok video. Odmah sam primijetio da se na moru ništa nije promijenilo, računi se i dalje ne izdaju. Ne, nije taj kafić usamljeni, to je skoro pa pravilo na moru! Uz osmijeh će vam reći da “tko je vidio prije podne izdavati račune”, a onda poslijepodne više nisu u điru za izdavanje računa, uhvatila ih fjaka!

Znaju li inspektori za to? Pa morali bi biti teški degenerici da to desetljećima nisu skužili! Ali iz nekog razloga ih to izgleda nije briga! I zato dok inspekcije na sjeveru deru gdje stignu, ove na jugu flegma iznajmljuju privatne apartmane preko službenih mobitela.

Ali što mi budale sa sjevera razumijemo kako je to kad u mjesec-dva moraš natuć’ love za cijelu godinu! Pa ne rade oni cijelu godinu kao mi na sjeveru! Mi sjevernjaci smo srećkovići što imamo tu blagodat da možemo raditi cijelu godinu, ne ovisimo o toj jebenoj sezoni od mjesec i pol dana! I nitko ne može i ne smije reć’ da je jug privilegiran, pa jebote oni nemaju niti grijanje po cijeloj kući pa ih ne jebe poskupljenje grijanja koje najavljuju ove zime! To se odnosi samo na kontinent! Zapravo kad bolje razmislite, kontinentalci bi trebali plaćati solidarni doprinos za ove s juga koji mogu raditi samo mjesec i pol dana, a ne da ih još tu jebemo s PDV-om, računima i tamo nekom komunističkom fiskalizacijom! Osim toga, zna se gdje su najveći domoljubi!

*********************************INTERMEZZO**********************************

Donirajte Udrugu Mlada pera

Dozvoljeno je dijeljenje i kopiranje sadržaja ovog portala na druge portale, stranice ili blogove, uz obavezno navođenje izvora.